Zapraszamy na Drzwi otwarte 14 marca
KWALIFIKACJE w zawodzie:
EE.08 Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci
EE.09 Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych

Współpraca: Transition Technologies
KWALIFIKACJE w zawodzie:
EE.02. Montaż, uruchamianie i konserwacja urządzeń i systemów mechatronicznych
EE.21. Eksploatacja i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych

Patronat: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
Współpraca: MPK Łódź sp. z o.o.
NOWOŚĆ!!!
KWALIFIKACJE w zawodzie:
EE.17. Montaż i uruchamianie urządzeń automatyki przemysłowej.
EE.18. Przeglądy, konserwacja, diagnostyka i naprawa instalacji automatyki przemysłowej.
KWALIFIKACJE w zawodzie:
EE.03 Montaż oraz instalowanie układów i urządzeń elektronicznych
EE.22 Eksploatacja urządzeń elektronicznych
Partonat: P&G
Współpraca: Printor, MPK Łódź sp. z o.o., Solin, ASD Systemy Zabezpieczeń
KWALIFIKACJE w zawodzie:
EE.05. Montaż, uruchamianie i konserwacja instalacji, maszyn i urządzeń elektrycznych
EE.26. Eksploatacja maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych

Klasa współpracuje z firmą: Veolia Energia Łódź
KWALIFIKACJE w zawodzie:
EE.24. Eksploatacja instalacji i urządzeń do wytwarzania i przesyłania energii cieplnej
EE.25. Eksploatacja instalacji i urządzeń do wytwarzania i przesyłania energii elektrycznej

Patronat: Veolia Energia Łódź
Współpraca: MPK Łódź sp. z o.o.
KWALIFIKACJE w zawodzie:
EE.05. Montaż, uruchamianie i konserwacja instalacji, maszyn i urządzeń elektrycznych
KWALIFIKACJE w zawodzie:
EE.02. Montaż, uruchamianie i konserwacja urządzeń i systemów mechatronicznych

Szkolna Internetowa Gra Giełdowa

Ostatnie dni rejestracji do konkursu SIGG, termin mija 17 listopada 2017r. (piątek).

Od poniedziałku uczniowie mogą już próbować swoich sił w Grze Testowej, a od 20 listopada rozpocznie się I etap SIGG oraz kurs e-learningowy towarzyszący grze.

SIGG ma postać internetowej gry inwestycyjnej. Uczestnicy, pod opieką nauczyciela, zakładają zespoły liczące od 2 do 4 osób. Każdy Zespół dysponuje jednym rachunkiem inwestycyjnym oraz ma możliwość korzystania z doświadczenia i wiedzy ponad trzydziestu koordynatorów regionalnych współpracujących z organizatorami projektu.

Uwaga: nazwy zespołów dodaje nauczyciel, sama rejestracja należy do ucznia.

W tym roku przewidziano trzy etapy gry:

– etap 1 na akcjach i ETF-ach,

– etap 2 na kontraktach terminowych,

– Finał w Sali Notowań GPW.

Grze inwestycyjnej towarzyszy kurs e-learningowy, który zapoznaje młodych ludzi z mechanizmami giełdowymi oraz instrumentami notowanymi na Giełdzie.

Projekt „Szkolna Internetowa Gra Giełdowa” oraz „Kurs e-learningowy” wyjaśnia prawa rządzące rynkiem, uczy funkcjonowania instrumentów giełdowych i zasad inwestowania na giełdzie. Zdobytą wiedzę uczniowie wykorzystują do samodzielnego dokonywania wirtualnych transakcji giełdowych.

Poprzez udział w projekcie młodzi ludzie uczą się mechanizmów działających na giełdzie, mają możliwość poznania w praktyce zasad inwestowania, zdobycia umiejętności analizowania, podejmowania decyzji oraz pracy w grupie. To cenne umiejętności i doświadczenia przygotowujące do poruszania się w przyszłości na rynku finansowym, a także na rynku pracy.

Regulamin SIGG oraz Regulamin kursu e-learningowego, jak również dodatkowe informacje o Projekcie, dostępne są na stronie internetowej: www.sigg.gpw.pl

Regulamin

Plakat

Wszelkie wątpliwości wyjaśnia

Renata Masica