„Technik automatyk – nowoczesny zawód przyszłości”

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

Cele projektu:

Celem głównym projektu jest zwiększenie kompetencji zawodowych 40U(0K,40M) ZSP nr 9 w Łodzi, co przyczyni się do poprawy ich sytuacji na rynku pracy oraz szkolenie 4 nauczycieli, doposażenie placówki, staże zawodowe. Projekt przewiduje dostosowanie kierunków kształcenia i szkolenia zawodowego do regionalnego rynku pracy we współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym.

Planowane efekty:

Uczestnicy projektu uzyskają energetyczne zaświadczenia kwalifikacyjne „E” Gr. 2 poz. 1 i 10 ,poznają procesy kontroli prac spawalniczych, uzyskają
umiejętności posługiwania się oprogramowaniem AutoCad, poznają energetyczne pomiary specjalistyczne i monitoring procesów technologicznych, uzyskają uprawnienia spawalnicze, odbędą staże zawodowe z programem opartym o oczekiwania pracodawców. Nauczyciele zapoznają się ze specjalistycznym sprzętem zakupionym w ramach projektu.

Wartość projektu:

597 535,00 zł, wkład Funduszy Europejskich: 537 781,00 zł

Nazwa beneficjenta:

Miasto Łódź/Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 w Łodzi im. Komisji Edukacji Narodowej

 


 

Harmonogram zajęć:

Harmonogram zajęć projektu_240119

Lista uczniów biorących udział w projekcie:

Lista rekrutacyjna

Podział na grupy:

Podział na grupy_Technik Automatyk_AKTUALNY_050219

Staże – podział na grupy:

Podział na grupy_staże Veolia

Lista nauczycieli biorących udział w projekcie:

Lista rekrutacyjna nauczycieli_Technik Automatyk_AKTUALNA


Aktualności:

17.06.2019

W dniu 17 czerwca dwie grupy uczniów uczestniczących w projekcie rozpoczęło kolejne zajęcia. W ramach Zadania 8 realizowane są staże zawodowe w firmie patronackiej Veolia Energia Łódź.  We wspólnie przygotowanym programie przewidziano 150 godzin, podczas których uczniowie zapoznają się z funkcjonowaniem dużej firmy energetycznej. 

 

14.06.2019

Uczniowie uczestniczący w projekcie zakończyli kolejne zajęcia. Zadanie 4 „Zajęcia edukacyjno-warsztatowe z pomiarów specjalistycznych dla uczniów” zostało podsumowane nabyciem praktycznych umiejętności posługiwania się sterownikami PLC. Uruchomiono wcześniej zamontowane na stanowiskach dydaktycznych urządzenia : pompy, zawory, wentylatory. Wystawiono imienne Certyfikaty potwierdzające nabycie kompetencji zawodowych.

 

08.06.2019

W dniu 07.06.2019 r. zajęcia w projekcie rozpoczęło 4 nauczycieli naszej szkoły. W przygotowanej pracowni ze sterownikami PLC zrealizują zakres teoretyczno-praktyczny przewidziany w Zadaniu 5 „Zajęcia edukacyjno-warsztatowe z pomiarów specjalistycznych dla nauczycieli”

 

25.03.2019

W ramach Zadania 4 zakończono kolejny etap prac. Uczniowie uczestniczący w projekcie przy użyciu zakupionych narzędzi i materiałów zmontowali stanowiska dydaktyczne w nowej pracowni.

 

02.03.2019

Uczniowie uczestniczący w projekcie zakończyli kolejne zajęcia. Zadanie 2 „Zajęcia edukacyjne z oprogramowania AutoCad”, podczas których uczniowie wykonywali rysunki techniczne przy użyciu specjalistycznego oprogramowania. Zostały wystawione imienne Certyfikaty potwierdzające nabycie kompetencji zawodowych.
 
Od dnia 04.03 na terenie warsztatów uczniowie uczestniczący w projekcie rozpoczną kolejne zajęcia. W Zadaniu 4 w ramach zajęć edukacyjno-warsztatowych z pomiarów specjalistycznych zostaną przygotowane stanowiska dydaktyczne, na których uczniowie uruchomią zamontowane urządzenia przy użyciu sterowników PLC i specjalistycznego oprogramowania.
 

01.02.2019

Uczniowie uczestniczący w projekcie zakończyli kolejne zajęcia. Zadanie 3 „Kontrola prac spawalniczych” zostało podsumowane nabyciem praktycznych umiejętności posługiwania się spoinomierzami. Zostały wystawione imienne Certyfikaty potwierdzające nabycie kompetencji zawodowych.

 

06.12.2018

Zakończono pierwsze z zadań przewidzianych w projekcie „Technik automatyk-nowoczesny zawód przyszłości”.

Zadanie nr 1 : Zajęcia edukacyjne – przygotowanie do egzaminów państwowych „E” zostało podsumowane w Zadaniu 6 Egzaminy państwowe na gr.”E” ,które wszyscy uczestnicy projektu zakończyli sukcesem i uzyskali kwalifikacje energetyczne „E” gr.2 po.1 i 10 przed państwową komisją egzaminacyjną SEP-u.

 


Galeria zdjęć:

W ramach Zadania 2 „Zajęcia edukacyjne z oprogramowania AutoCad” uczniowie poznawali tajniki i nabywali umiejętności tworzenia rysunków technicznych.