Szanowni Państwo!
1 kwietnia rozpoczął się Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021, który potrwa do końca września 2021 r. Informacje, które zostaną zebrane od milionów Polaków – w tym od nas samych – poszerzą i zaktualizują wiedzę o naszym kraju i jego mieszkańcach. Dzięki temu lepiej poznamy potrzeby i wyzwania, z którymi mierzymy się w codziennym życiu.
Wszechstronna i rzetelna wiedza na temat naszego kraju i jego mieszkańców to nasze wspólne dobro, a także ogromny kapitał na dziś i na jutro.
Podstawową i obowiązkową formą w tegorocznym spisie ludności jest SAMOSPIS INTERNETOWY.
Dodatkowo z uwagi na sytuację epidemiczną jest to najbezpieczniejsza, a także najwygodniejsza forma wypełnienia swojego obowiązku.
Formularz spisowy dostępny jest na stronie SPIS.GOV.PL.
Można również skorzystać ze specjalnie przygotowanego stanowiska do samospisu w każdym urzędzie gminy, bądź z możliwości „Spisu na żądanie” przeprowadzanego przez infolinię spisową
(22 279 99 99) w kanale „Spisz się przez telefon”.
Stanowisko do samospisu znajduje się w siedzibie Biura Strategii Miasta Urzędu Miasta Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113, IV p. Dostępne jest w godzinach pracy Urzędu (pon, śr.-pt. 8.00-16.00, wt. 9.00-17.00), po uprzednim umówieniu pod nr tel. 42 638 41 00.
Jeżeli nie spiszą się Państwo internetowo, po 4 maja skontaktuje się z Państwem rachmistrz spisowy, który pozyska od Państwa odpowiedzi.
Nasz udział w spisie jest nie tylko prawnym obowiązkiem ale również powinnością obywatelską, a za odmowę udziału w badaniu może zostać nałożona kara grzywny!