Ważne informacje dla kandydatów:

Rodzice kandydatów zakwalifikowanych do klas pierwszych składają oryginały świadectw ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczeń o wynikach egzaminu ósmoklasisty od 19 lipca 2022r. od godz.12.00 do 22 lipca 2022r. do godz.12.00

Zestaw podręczników:
Plik z wykazem podręczników

Podsumowanie programu edukacyjnego P-TECH realizowanego z firmą Fujitsu

W dniu zakończenia roku szkolnego nastąpiło podsumowanie projektu P-TECH dla dwóch klas informatycznych – I D i II D. Projekt realizowany jest z firmą Fujitsu Technology Solutions.
W uroczystym zakończeniu roku szkolnego oraz w spotkaniu z uczniami wzięli udział przedstawiciele firmy Fujitsu: Dave Deane – dyrektor Rozwoju Biznesu, Anna Nowak – menedżer projektu P-Tech, Maja Ignasiak – koordynator projektu zarządzanie programami i projektami GDC Polska.

W dniu zakończenia roku szkolnego nastąpiło podsumowanie projektu P-TECH dla dwóch klas informatycznych – I D i II D. Projekt realizowany jest z firmą Fujitsu Technology Solutions. W uroczystym zakończeniu roku szkolnego oraz w spotkaniu z uczniami wzięli udział przedstawiciele firmy Fujitsu: Dave Deane – dyrektor Rozwoju Biznesu, Anna Nowak – menedżer projektu P-Tech,  Maja Ignasiak – koordynator projektu zarządzanie programami i projektami GDC Polska.

Dave Deane dokonał podsumowania realizacji programu edukacyjnego P-Tech w roku szkolnym 2021/2022 oraz przedstawił korzyści wynikające z jego realizacji dla szkoły i firmy Fujitsu. Następnie gratulując uczniom zakończenia tegorocznej edycji wręczył każdemu z nich certyfikat –  FUJITSU P-TECH CERTIFICATE.

Udział w projekcie P-TECH obejmuje m.in. wykłady, praktyki i program mentorski, który pozwala młodzieży pogłębić wiedzę nie tylko techniczną. Uczniowie rozwijali umiejętności m.in. z zakresu programowania w języku Python, poznali język znaczników HTML, pracowali też w CSS oraz języku Java Script. Odbyły się również zajęcia z zarządzania projektami oraz podstaw wirtualizacji. Uczniowie poznali też zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją oraz cyberbezpieczeństwem.  

Od trenerów dowiedzieli się jak optymalnie wykorzystać czas w szkole średniej, aby po jej ukończeniu z powodzeniem wejść na rynek pracy. Zajęcia, w których brali udział uczniowie to bardzo dobry sposób na przygotowanie się do praktyk, staży wakacyjnych oraz rozpoczęcia kreowania ścieżki zawodowej. Dzięki temu przedsięwzięciu uczniowie będą mogli lepiej poznać oczekiwania przyszłych pracodawców oraz dowiedzieć się, jakie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne są  pożądane obecnie na rynku pracy. Udział w projekcie jest dla naszych uczniów szansą i wyróżnieniem.

Koordynator P-Tech w ZSP
Renata Masica

Skip to content